stav našich vozovek je na jedničku, ale zkuste zařadit dvojku 😎
Vysprávková souprava je určena k opravám děr a výtluků vozovek, místních komunikací, cyklostezek, chodníků a pěších zón směsí kameniva a asfaltové emulze tryskovou metodou. Technologie spočívá v přípravě místa vyfoukáním proudem vzduchu, vyplněním místa směsí kameniva a asfaltové emulze a v závěrečné fázi dojde k zasypání suchým kamenivem. Díky této rychlé a moderní technologii jsou opravená místa připravená ihned k provozu. Objem zásobníku kameniva je 1,0m3.
Je určena k montáži na vozidla Multicar kategorie N1 nebo N2. V zásobníku nástavby se nachází dávkovací šnek, který je poháněn hydromotorem a dopravuje kamenivo ke směšovači, kde je strháváno tlakovým vzduchem. Tlakový vzduch je vytvářen dmychadlem a slouží k vyfukování výtluků a také k dopravě kameniva od směšovače do hubice a dále do vyspravovaného místa. Na pravé straně nástavby se nachází nádrž na bitumenovou emulzi s plynovým ohřevem. Odtud je čerpadlem dopravována do hubice, kde se mísí s kamenivem a vytváří směs, kterou se poškozená místa vyplňují. Všechny funkce nástavby jsou ovládány z řídícího panelu na konci pracovního ramene u hubice. Nástavba je poháněna od hydraulického okruhu nosiče nebo samostatným nástavbovým motorem.
Výhody použití VSV 1000:
Metoda je ekonomicky výhodná, jelikož k opravě není nutná žádná další technika.
Výtluky totiž nemusíme před opravou upravovat frézováním nebo vyřezávat a po vyplnění výtluku není potřeba opravené místo hutnit, jelikož ke zhutnění dochází pomocí kinetické energie tryskaného materiálu.
VSV 1000 | ||
---|---|---|
Rozměry: | ||
Celková délka (mm) | 3100 | |
Celková šířka (mm) | 1506 | |
Celková výška (mm) | 1340 | |
Náplně: | ||
Zásobník kameniva třídy 2/5 (2/4) (kg) | 1 m3 (1200–1400) | |
Nádrž bitumenu typu C60B5/C65B3 (dm3) | 220 | |
Plynové láhve (ks) | 2 | |
Nádržka na čistící prostředek bitumenu (dm3) | 14 | |
Hmotnosti: | ||
Provozní hmotnost nástavby (kg) | 920 | |
Hmotnost plné nástavby (kg) | 2700 | |
Parametry nosiče: | ||
Potřebný průtok hydraulického oleje (l/min) | 40 | |
Tlak hydraulického oleje (bar) | 180-210 | |
Svodové potrubí oleje do hydraulické nádrže | ||
Provozní napětí (V) | 12 DC | |
Pracovní podmínky: | ||
Okolní teplota (°C) | min 10 | |
Pracovní teplota bitumenu (°C) | obvykle dle druhu ca. 50 | |
Pohon: | ||
Motor | – | |
Typ | – | |
Objem (cm3) | – | |
Maximální pracovní výkon (ot/min) | – | |
Objem nádrže paliva (dm3) | – |